از سوی شهرداری سیرجان عملیات بازگشایی خیابان بدر آغاز شد

به دنبال انجام عملیات‌های عمرانی شهرداری در سطح معابر شهری سیرجان صبح امروز یکشنبه ۲۲ آبان ماه طرح بازگشایی خیابان بدر شروع شد.

این طرح چند سال به صورت نیمه کاره رها شده بود اما با حضور شهردار سیرجان و شهردار منطقه ۲ و با هماهنگی پرسنل و واحدهای مربوطه‌ی شهرداری، به مرحله‌ی اجرایی رسید.

عبدالرضا عامری شهردار منطقه ۲، در این‌باره گفت: خیابان بدر به صورت بن‌بست و حد فاصل خیابان میرزا‌رضا و ابن سینا قرار دارد.

باتوجه به‌ حجم ترافیک در خیابان ابن‌ سینا و خیابان‌های مجاور، بازگشایی خیابان بدر می‌تواند نقش بسزایی در کاهش ترافیک شهری در این محدوده داشته باشد؛ لذا با پیگیری‌های دکتر کریمی‌پور شهردار سیرجان، این طرح با جدیت در دستور کار قرار گرفته است و اجرای عملیات بهسازی و عمرانی در این خیابان منوط به همکاری تعدادی از ساکنان این خیابان می‌باشد.

عامری ضمن تشکر از هماهنگی همشهریان محترمی که قبلا در این خصوص با شهرداری سیرجان مذاکراتی داشته‌‌اند، درخواست کرد در اجرای پروژه نیز همکاری لازم را با سازمان عمران شهرداری به‌عمل آورند تا عملیات بهسازی خیابان بدر بدون وقفه و در کوتاه‌ترین زمان به اتمام برسد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سیرجان نیز بیان کرد: طبق دستورالعمل رسیده به سازمان، بایستی در این خیابان عملیات بهسازی صورت گیرد و خیابان‌های ابن سینا، میرزا‌رضا و بدر بهم وصل شود.

مجتبی پورخسروانی با اعلام آمادگی کلیه‌ی نیروها و تجهیزات عمرانی مستقر در این خیابان، افزود: جدول‌گذاری و آسفالت خیابان بدر در دستور کار سازمان عمران و بازآفرینی شهری‌ست و در صورت همکاری ساکنان این محدوده و تخلیه‌ی منازل مذکور، عملیات عمرانی آغاز می‌شود.