كشف  251  كيلوگرم ترياك در "سيرجان " 

فرمانده انتظامي سيرجان از كشف 251 كيلوگرم ترياك طی دو عملیات و دستگيري دو قاچاقچي در عمليات  روز گذشته توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدرضا ايران نژاد" در تشريح اين خبر گفت : ماموران  پليس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستاي اجراي طرح شناسايي و انهدام شبكه هاي قاچاق مواد مخدر و مبارزه بي امان با سوداگران مرگ هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405  مشکوک و دستور ایست صادر کردند.
وي تصريح كرد : در بازرسی از این خودرو مقدار 203 کیلو گرم تریاک که در خودرو به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود ، کشف و ضبط گردید.
ايران نژاد خاطر نشان كرد:در عملیاتی دیگر ماموران کلانتری 14 نجف شهر در اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در بازرسی از یک منزل مسکونی و یک مغازه 48 کیلو گرم تریاک کشف که در اين رابطه یک نفر متهم دستگير كه جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.  
فرمانده انتظامي شهرستان سيرجان در پايان از شهروندان خواست تا براي كاهش تبعات اجتماعي ناشي از مواد مخدر پليس را در دستگيري قاچاقچيان ياري كنند و هر گونه اخبار در اين باره را از طريق سامانه 128 به پليس اطلاع دهند.