عمارت صدرزاده در نوروز پذیرای بازدیدکنندگان است سید رحیم رضوی نسب فرماندار شهرستان سیرجان روز گذشته سه‌شنبه ۲۶ اسفند ماه،با هدف بررسی و اطمینان از آمادگی بناهای تاریخی برای میزبانی از مسافران نوروزی،از عمارت تاریخی صدرزاده بازدید کرد. فرماندار سیرجان در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از همکاری و حمایت‌های شرکت صنعتی و معدنی گل گهر در فرآیند مرمت و بهسازی این اثر تاریخی ارزشمند، اظهار داشت:با توجه به شرایط جنگی در کشور و پیش‌بینی حضور مسافران از استان‌های هم‌جوار، شهرستان سیرجان آمادگی لازم برای حضور مسافران نوروزی را دارد. وی افزود:در همین راستا مجموعه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان، از جمله عمارت صدرزاده، خانه دکتر صادقی، بادگیر چپقی، موزه گلیم و همچنین دهکده گردشگری گهر پارک برای بازدید علاقه‌مندان و گردشگران در ایام نوروز فعال و آماده خواهند بود. فرماندار سیرجان تصریح کرد:عمارت صدرزاده یکی از بناهای تاریخی شاخص در شهرستان سیرجان است که پس از مرمت و بازسازی، نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان خواهد داشت. @sirjantitr | سیرجان تیتر
@sirjantitr | سیرجان تیتر
@sirjantitr | سیرجان تیتر