
دکتر موقری پور در این خصوص گفت: در پی بازرسی های بهداشتی مستمر از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی سطح شهرستان، دو واحد نانوایی به دلیل داشتن نواقص بهداشتی از جمله بیتوته نمودن کارکنان و عدم رعایت بهداشت فردی و استفاده از افزودنی های غیرمجاز توسط کارشناسان بهداشت محیط این حوزه معاونت تعطیل شد و پرونده متخلفان جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال گردید شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق شماره تماس 190 گزارش نمایند.