
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در جمع رسانه ها: گل گهر یکی از موفق ترین بنگاههای اقتصادی کشور است مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر که به دعوت رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در نشست هفتگی این شورا با رسانه ها، حضور پیدا کرده بود، از آخرین وضعیت توسعه این منطقه عظیم معدنی و صنعتی، ثبت رکوردهای پی در پی کمی و کیفی تولید و همچنین پروژه هایی که به تازگی در این منطقه افتتاح و به بهره برداری رسیده اند، گزارشی به رسانه ها ارائه داد. در این نشست رئیس شورای اطلاع دولت، شرکت گل گهر را یکی از موفق ترین شرکت های کشور معرفی کرد و گفت: این شرکت با وجود همه محدودیت ها و چالش ها توانسته مسیر توسعه را با سرعت طی کند. دکتر الیاس حضرتی ادامه داد: دعوت از مهندس عتیقی و حضور در این نشست به این دلیل انجام شد که با ارائه گزارشی از پیشرفت های صنعتی در بخشی از کشور به رسانه ها، برای مردم امیدآفرینی کنیم. مدیر عامل شرکت گل گهر نیز پس از تشریح اقدامات توسعه ای در حوزه های مختلف اکتشاف، تولید و صادرات در منطقه گل گهر، از حمایت های رئیس جمهور، وزارت صمت و مجموعه دولت چهاردهم از این شرکت تشکر کرد