پایگاه خبری سیرجان تیتر

پایگاه خبری سیرجان تیتر مجوز رسمی خود را در تاریخ 1394/10/28 از معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شماره ثبت 76598 دریافت کرده است .

آدرس دفتر : سیرجان / مجتمع مهر/ طبقه دوم / لاین آسمان دو / پلاک 2188

تلفن تماس : 42283148-034

 

 

 

عارف شاکرمی پور
سردبیر پایگاه خبری سیرجان تیتر
شروع فعالیت رسانه ای از سال 1390

خبرنگاری ؛ حرفه ای که شب و روز ندارد و جامعه  نیاز به آن را مستلزم خود می داند . منعکس کردن وقایع همراه با تدوین صحیح ، عزم راسخ و صبر زیاد باید از آن خبرنگار و قلمش باشد و قلم آن از دامن صداقت به پا خیزد .

پایگاه خبری سیرجان تیتر بعد از دریافت مجوز رسمی خود در تاریخ  1394/10/28  از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور فعالیت خود را شروع کرده است .
اعضای تحریریه این مجموعه با هدف عمل به رسالت اجتماعی خود صادقانه قلم می زنند و سعی بر این دارند که گوشی شنوا و زبانی گویا در جامعه باشند .
رسانه بر خط سیرجان تیتر یکی از مهم ترین مولفه های خود در عرصه اطلاع رسانی را اهمیت به خواسته ها ومشکلات مردم میداند که میخواهند بازگو شوند .

 

                                                                             

میلاد انداچه
خبرنگار ، عکاس و گزارشگر پایگاه خبری سیرجان تیتر
شروع فعالیت رسانه ای از سال 1396

شاید برای یک خبرنگار تعریف رسانه به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی غریب و دور از ذهن باشد. جایی که قلم با امید به پدیدار کردن یک واقعیت، روی کاغذ می‌لغزد و به انتظار موهومی می‌نشیند که روان‌های خسته را با امید و مرهمی بر یک زخم بنوازد؛ اما در نهایت این سایه سنگین محدودیت‌ها و ملاحظات پیدا و پنهان است که سرپوش واقعیت می‌شود. با این همه نوشتن آخرین سنگرگاه قلم به دستی است که گرچه مجالی برای تند و تیز کردن قلمش ندارد؛ اما یاد گرفته است چگونه حرف دل مخاطب را در سیاهه خود بر دل مخاطب بنشاند و کورسوی امید را برای جویندگان حقیقت روشن نگه دارد .
ما در مجموعه پایگاه خبری سیرجان تیتر می کوشیم که در حد توان به عنوان مجموعه ای که دارای تریبون است وجدان بیدار جامعه باشیم .

 

کوثر فروزان
خبرنگار و گزارشگر پایگاه خبری سیرجان تیتر
شروع فعالیت رسانه ای از سال 1397

 

رسانه هم يك علم است و هم يك هنر رسانه را ما يك واسطه عيني و عملي در فرآيند برقراري ارتباط مي دانيم
امروزه، یکی از ابزارها و مولفه‌های اصلی پیشرفت و توسعه به ویژه در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و...، رسانه‌ها و به طبع آثار و تلاش خبرنگاران به عنوان تهیه کنندگان و تولید کنندگان محتوای رسانه‌ای جامعه است.
رسانه  به عنوان رابط صدیق بین مردم، واقعیت‌ها و رویدادها، در حقیقت انعکاس رخدادهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور و جامعه است .
تلاش پایگاه خبری سیرجان تیتر همواره بر  این خواهد بود كه در خبرگزاري و اطلاع رساني در خدمت مردم باشد . اميد است اداي حق هر موضوع كمال مطلق اين رسالت باشد .