اجراي طرح برخورد با مخلین نظم و امنیت در کرمان ، اجازه جولان به هنجارشکنان نمی دهیم
فرمانده انتظامي استان کرمان از اجرای طرح عملیاتی برخورد با اراذل و اوباش و مخلین نظم و امنیت با محوریت پلیس امنیت عمومی استان و مشارکت تیم های تلفیقی از پلیس امنیت ناجا و شهرستان سیرجان خبر داد.

سردارعبدالرضا ناظری در این باره گفت: طرح عملياتي برخورد با اراذل و اوباش به مدت 72 ساعت با بسيج كليه نيروها و امكانات از سوی ماموران پلیس امنیت استان و تیم های تلفیقی از پلیس امنیت ناجا و کلیه شهرستان های استان در حال اجرا است.
وي هدف از اجراي اين طرح را افزايش ضريب امنيتي و ارتقاء احساس امنيت شهروندان عنوان كرد و گفت: این طرح که از روز دوشنبه آغاز شده در دومین روز خود در شهرستان سیرجان به مرحله اجرا در آمد.
این مسئول انتظامی تصریح کرد: طی این طرح در حوزه شهرستان سیرجان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی، مخفیگاه و پاتوق های اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس، هنجارشکنان و مخلان نظم عمومی در سطح محلات آلوده و جرم خیز این شهرستان شناسایی شد.
فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: در این رابطه، 20 نفر از اراذل و اوباش و  مخلین نظم و امنیت دستگیر، 51 قبضه سلاح سرد کشف و 9 دستگاه خودرو از متهمین دستگیر شده توقیف شد.
سردار ناظری با تأكيد بر برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه یادآور شد: این طرح تا رسیدن به اهداف مورد نظر ادامه خواهد داشت چراکه اعتقاد داریم استان کرمان محل امني براي جولان اين افراد نخواهد بود و با جدیت با هنجارشکنان برخورد خواهد شد.