آمادگی پلیس سیرجان برای برقراری نظم و امنیت مسابقات لیگ برتر فوتبال فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از آمادگی پلیس برای برقراری نظم و امنیت مسابقه لیگ برتر فوتبال بین تیم های "گل گهر سیرجان" و  "نساجی مازنداران " خبر داد.

سرهنگ "محمد رضا ایران نژاد" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر به صعود تیم گل گهرسیرجان به لیگ برتر مسابقات فوتبال کشور اشاره کرد و از آن به عنوان یک فرصت برای افزایش سرمایه اجتماعی در شهرستان یاد کرد.
وی تصریح کرد: بی شک حضور تیمی از استان کرمان در مسابقات لیگ برتر و برگزاری این مسابقات در سطح شهرستان با حضور گسترده جوانان، نوجوانان و فوتبال دوستان در ورزشگاه ها و میادین ورزشی نقش موثری در ارتقاء سرمایه اجتماعی دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان، نشاط ، شادابی، سرگرمی و اوقات فراغت سالم همراه با تخلیه هیجانات، افزایش عزم ملی و میهنی را از جمله دستاوردهای برگزاری مسابقات در سطح کشوری برشمرد.
سرهنگ ایران نژاد با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر کشور در هفته نخست به میزبانی تیم گل گهر که عصر پنج شنبه مقابل تیم نساجی مازندران به میدان خواهد رفت، گفت: تدابیر و تمهیدات لازم در راستای برقراری و تامین نظم و امنیت ترافیکی و انتظامی در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان، اظهار داشت : در راستای آرامش خاطر شهروندان، هواداران فوتبال و بازیکنان دو تیم در مجموعه ورزشی امام علی (ع)  عوامل انتظامی و راهور شهرستان به همراه نیروهای یگان ویژه استان کار تامین نظم و امنیت را برعهده دارند.
سرهنگ ایران نژاد، افزود: با توجه به واقع شدن ورزشگاه محل برگزاری مسابقات در هسته مرکزی شهر و بالطبع افزایش بار ترافیکی شهری از شهروندان و هواداران دو تیم فوتبال انتظار داریم، از وسایل نقلیه عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند و از آوردن خودرو و وسایل نقلیه شخصی به داخل شهر جدا خودداری کنند.
وی همچنین از تعیین پارکینگ خودرو در قسمت های مختلف شهر با همکاری شهرداری سیرجان برای پارک خودروی هواداران فوتبال که از شهرستان های همجوار به شهرستان سیرجان مراجعه می کنند، خبر داد.
سرهنگ ایران نژاد همچنین از اعمال محدودیت های ترافیکی در برخی از خیابان های منتهی به ورزشگاه امام علی (ع)  از بعدازظهر انجام بازی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: با رعایت نظم و انضباط و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان، همچنین با اشاره به برقراری نظم و امنیت مسابقه فوتبال در داخل ورزشگاه از هواداران فوتبال و فوتبال دوستان خواست از آوردن وسایل اضافی و هر وسیله ای که قابلیت پرتاپ کردن داشته باشد به داخل ورزشگاه جدا خودداری کنند و در این ارتباط با ماموران پلیس همکاری داشته باشند.
وی ضمن آروزی موفقیت برای هر دو تیم فوتبال و ورزش دوستان، گفت: پلیس هرگز مخالف نشاط و شادابی اجتماعی جوانان نبوده و از نشاطی که در چارچوب قانون و برای دیگران ایجاد مزاحمت نکند، مخالفت ندارد.